Dogum Gunu Mesajları

En Güzel Doğum Günü Mesajları 

Sizler İçin En Güzel Dogum Gunu Mesajları

 

Zoraki olmasın gülüşlerin
Hiçbir zaman hüzün dolmasın yüreğine
Gülsün ömrün boyunca güzel gözlerin
Dertler kederler uzak olsun kapından

Doğum Günün Kutlu Olsun

SesLiEtkin.Com SesLiSohbet Sesli Chat

Durdurulamayan zaman akıp geçse de
Vefasız olsa da yıllar ve takvimler
Olmasam da yanında tutamasam da ellerini
Bilmelisin seni ne kadar çok sevdiğimi..

Doğum Günün Kutlu Olsun

Kötülükler senden hep uzakta olsun

Mutlu ol ömrünce üzülmeler sana yasak olsun
Sen üzülme sakın, tüm üzüntüler benim olsun

Doğum Günün Kutlu Olsun

SesLi ve Kameralı SOhbet

İyiki doğdun! güneş gibi açtın dünyamda

Söz oldun dilimde, sevgi oldun yüreğimde
Bitmeyen hasretim oldun benim ömrümde
Seninle beraber bir ömür geçirmek dileğiyle

Doğum Günün Kutlu Olsun

Hemen TıkLa SOhbet Başla

a5g3dh

Bugün senin doğum günün en kıymetlim..
Sen her şeyin en güzelini hak edensin
Sen yalnızlığıma son veren meleğimsin
Sen bu dünyada başıma gelen en güzel şeysin

Doğum Günün Kutlu Olsun

SesliSohbet

Yokluğunda dinlediğim şarkılar seni anlatıyor bana
Konuşamıyorum… Boğazımda düğümleniyor tüm sözcükler
Senin aşkın bu dünyada yaşadığım en güzel şey
Varsan varım yoksan yokum sensin benim yaşam kaynağım

Doğum Günün Kutlu Olsun

SesliChat

İstesem de tutamam ellerini.. İstesem de bakamam gözlerine

Sarılamam sana sımsıkı.. Okşayamam o güzel saçlarını
Gecenin karanlığında belkide haykıramam sana olan aşkımı
Olsun.. Yanımda olmasan da ben seni senden uzakta sevdim

Doğum Günün Kutlu Olsun

Sesli Muhabbet

Bugün senin doğum günün ama aslında bugün benimde doğum günüm

Bugün sen doğdun, seni tanımakla bende yeniden doğdum
İyi ki varsın meleğim… İyi ki çıkmışsın karşıma iyi ki tanımışım seni
Sen benim için çok özelsin.. Sen en kıymetlim, sen her şeyimsin…

Doğum Günün Kutlu Olsun

Bir Cevap Yazın

